SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wszystkie pytania

Czy podany plan FBW jest git? Trening A 1.Przysiady 2.Wyciskanie leżąc 3.Wiosłowanie 4.Wznosy bokiem 5.Biceps 6.Pompki na poręczach 7.Brzuch 8.Łydki Trening B 1.Martwy ciąg 2.Wyciskanie leżąc 3.Wyciskanie żołnierskie 4.Podciąganie 5.Pompki na poręczach 6.Biceps 7.Deska 8.Łydki Trening wykonywany jest co 2 dni, cwicze juz okolo pół roku ale chce cos zmienic bo nie widze pożadanych efektow

herkules47 12 May 2022
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Mariusz IFBB PRO

Witam. Mam problemy z wysuwającym się dyskiem L4/L5. Bardzo chciałbym zacząć trenować na siłowni aby wzmocnić mięśnie dla mniejszych problemów. I tu moje pytanie jakie w ogóle mógłbym robić ćwiczenia na siłowni, które by mnie wzmocniły a nie zaszkodziły ? Czego raczej mam tam unikać, a co wręcz przeciwnie oraz może jakies porady od doświadczonych osób ? Pozdro

Konradr95 12 May 2022
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Witam czy moge brać nitrobolon 2 energizzer wraz z l karnityna ? Czy może zamiast nitrobolonu mógłbym brać tribulus plus l karnitynę ? Chodzi mi o to by wyrzezbic się trochę, a nie stracić za dużo z mięśni. Ważę 78kg przy 177cm

tamten1948 12 May 2022
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Czesc, Od 4 miesiecy robie redukcje i potrzebuje pomocy czy cos robie nie tak, co poprawic bo stoje w miejscu od miesiaca. Waga poczatkowa (14 styczen): 86kg Ilosc kcal poczatkowa: Nie mam pojecia Po tych 4 miesiącach Waga 76kg Ilosc kcal: 2450 (przez 3 pierwsze miesiace ok 1800kcal - 2000kcal co chyba bylo za malo) Makro: bialko 125g, tluszcze 82g, wegle 300g Wiek: 38 Wzrost: 173cm Cwiczenia silowe: 4 razy w tygodniu, ciezszy trening podzielony na partie Cwiczenia aerobowe: 4 razy w tygodniu, 30-40 minut orbitrek lub rower Ostatnio na wadze robilem test i pokazalo 22% tluszczu, 1600kcal jako spoczynkowa ilosc. Jesli chodzi o suplementy to BCAA i bialko jak za malo w diecie wychodzi w ciagu dnia Chcialbym najpierw zrzucic zbedny balast zanim bedzie mozna pracowac nad miesniami. Z gory dzieki za podpowiedzi

Kimek 12 May 2022
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

Witam jaka kreatyna dla początkujących?

Olazielska 12 May 2022
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Agata Trener personalny

Mam pytanie, czy kollagen premium może też być stosowany u 15 latka?

WoyT 12 May 2022
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Sławomir Farmakolog

Mam arginine/kreatyne/beta-alanine, 6 bywa ze 7 dni w tygodniu po 2jednostki treningowe co 2dni, z rana siłownia zaś po południu jeżeli nie musze wybrać sie do pracy mam trening piłkarski, moje pytanie jak najlepiej stosować te 3 suplementy wczesniej wspomniane by dawały jak największe korzyści, tak jak kreatyne juz stosuje dłużej po 5g przed i po treningu tak bety i argininy nigdy nie stosowałem.

DawidTurczyx 11 May 2022
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

Mam 14 lat ważę 50kg wzrostu mam 168cm i mam pytanie czy mogę zażywać kreatynę?

Norix 11 May 2022
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Sławomir Farmakolog

potrzebuje jakies białko do wody . Fajnie by bylo cos w stylu samu lemoniadki . Kolega ma takie z myprotein ale cena jest astronomiczna . Zna ktos jakis tanszy zamiennik?

frelito 11 May 2022
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

Cześć potrzebuję pomocy, jak utrzymać mięśnie, rzeźbę, wagę mam na myśli że aktualnie mam swój plan treningowy i dążę do osiągnięcia danej sylwetki i co zrobić w momencie gdy osiągnę sylwetkę która mi odpowiada aby ją utrzymać ciągle taką samą? Ćwiczyć ciągle tyle samo nawet jeśli jest to już dla mnie wtedy bardzo łatwe?

Hyrex 11 May 2022
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Agata Trener personalny
Inez Gorońska Mistrzyni Polski
1916 odpowiedzi
Tomasz Maciołek Fizjoterapeuta
1540 odpowiedzi
Sławomir Ambroziak Farmakolog
361 odpowiedzi
Przemek Górynowicz Zawodnik IFBB
274 odpowiedzi
Mariusz Żaba IFBB PRO
242 odpowiedzi
Łukasz Pszczołowski Zawodnik IFBB
164 odpowiedzi
Agata Bugorska Trener personalny
142 odpowiedzi
Sebastian Szmit Trener Personalny
79 odpowiedzi