SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wszystkie pytania

Witajcie, policzyłam kalorykę i makro, ale wydaje mi się że jest cos nie tak czy może być tak mała ilość węglowodanów? wyszło mi tak: - białko 133 g - tłuszcze 80 g - węglowodany 77 g i 1560 kalorii na redukcji

ada2307 17 November 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

Witam zaczynam swoją przygodę z siłownią po 8 letniej przerwie siłownie mam w piwnicy,straciłem rozeznanie na rynku suplementacji jak trenowałem wchodziły dopiero przedtreningówki typu Nitrolobolon.Dostałem trochę brzucha obecnie przy 178 wzrostu ważę 89 kg. Jestem zdrowy.

Jacek 17 November 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Łukasz Zawodnik IFBB

Czy jeżeli jem 1800kcal dziennie i chudnę, to czy w dni w których np biegałem muszę uzupełnić spalone kalorie? Czyli zjeść 1800 + spalone kalorie?

Maksbobalski 16 November 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Mariusz IFBB PRO

Mam 16 lat i ważę 70 kg od dłuższego czasu biegam i trenuję sporty walki w domu zastanawiam się również czy mogę do tego dodać trening siłowy na zwiększenie masy mięśniowej lub co musiałbym zrobić aby zwiększyć masę bez treningu siłowego.

HC 16 November 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Cześć mam 14 lat i pragnę grać w piłkę nożna jestem ambitny na boisku daje z siebie 101% jestem szybki rzuty wolne mam prawie opanowane do perfekcji główki tak samo tylko mam lekkie problemy z dryblingiem nie używam zbyt wielu zwodów tylko te które są mi niezbędne na boisku ćwiczę też bardzo dużo staram wyrobić sobie mięśnie nóg i brzucha jeżeli ktoś ma pomysł jak mi pomóc to proszę pisać w komentarzach każdy komentarz przeanalizuję

Kacperinho 16 November 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Witam. Jestem po redukcji masy ciała. Chciałabym się zapytać czy układacie plany żywieniowe na utrzymanie wagi ciała bez treningu.

kinga8025 16 November 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

Cześć, mam pytanie czy da się od razu przy odchudzaniu zamienić tluszcz w mięśnie ( wiecie o co chodzi) czy pierw trzeba zredukować tkankę tłuszczową a później się zabrać za mięśnie? Chciałabym żeby pupa się fajnie podniosła była okraglutka, żeby te mięśnie na brzuchu się wzmocniły ( 3 ciąże ) ogólnie wsiąść się konkretnie za siebie i super wyglądać. W ciągu 4 miesięcy schudłam 21 kg (110-89) chce ważyć ok. 60 kg i mieć te wyeksponowane mięśnie. Przez te 4 miesiące nie za dużo się napracowałam ćwiczyłam w Chodakowską, chodziłam na spacery i trochę inaczej jadłam . Ale teraz chce dobra dietę i ćwiczenia żeby było tak jak pisałam. Dziękuję za każdą pomoc . Pozdrawiam Ola

00AleSandra00 16 November 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Przemek Zawodnik IFBB

Zakupiłam spalacze tłuszczu Cutting Edge i Super Cut 3. Mam problem z połknięciem tych tabletek. Czy można je rozpuścić w niewielkiej ilości wody ?

natalietta13 16 November 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Witam, od 3 tygodni jestem na redukcji i moja waga ani drgnęła, wręcz przytyłam 400g. Spożywam dziennie około 1500-1800 kalorii i 138g białka, 91g tłuszczu i 207 g węgli, ćwiczę siłowo 3-4 razy w tygodniu i cardio 1h na orbitreku, przyjmuje BCAA, kreatynę i dodaje białko jeśli mi go brakuje. Co robię źle że waga nie spada, ograniczyć kalorie jeszcze?

ada2307 16 November 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

Dzień dobry. Ćwiczę raz dziennie 40-55 minut (interwały, rabaty o cardio). Większość dnia zajmuje mi nauka (liceum). Mam jeść 2400 kcal. Czy to nie za dużo w stosunku do aktywności? Dziękuję za odpowiedź 😉

Angelika 16 November 2020 Trening
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski