SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wszystkie pytania

Cześć, mam 14 lat i 162 cm, ważę 50kg. Trenuję boks i k-1 od 1 miesiąca, wcześniej trenowałem piłkę nożną. Moim celem jest wytrzymałość. I dodam że nigdy nie ćwiczyłem na siłowni , nie mam diety , jem to co mi mama ugotuje, nie jest to nic nie zdrowego (ale również nic wybitnego, nie jem żadnych słodyczy ani chipsów i nie piję żadnych słodkich napoi) . Jeśli chodzi o sprzęt to mam (po ojcu) hantle o obciążeniach 4x1,25kg 4x1,5kg 4x2kg , ławkę regulowaną/składaną, mini gumę, zwykłą gumę, drążek.Moją prośbą jest tylko by ułożyć lub dać link do treningu który miał bym robić 3 razy w tygodniu

AnOnIm28 13 November 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Witam mam 15 lat, ważę 65 kg i mam 176 cm wzrostu. Trenuje kalistenike od ponad 2 lat, trenuje też z hantlami 5 kg i z kamizelka obciążeniową max. 10 kg. Czy odpowiedni dla mnie był by trening ze sztangą z nieco większym ciężarem niż do teraz, mowa o podstawowych ćwiczeniach. Prosze o poradę

Grzechu 13 November 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Przy wyciskaniu sztangi na ławce płaskiej czuje że bardzo mocno pracuje triceps lewej ręki. Domyślam się że to przez złe ustawienie ciała. Ściągam i opuszczam lopatki,ręce prowadzę w kącie ok 45 stopni,robię lekki mostek.na co jeszcze zwrócić uwagę? Dodam, że w wiosłowaniu sztanga w opadzie również lewy triceps bardzo mocno pracuje podczas gdy prawy o wiele mniej.

Pawlak 13 November 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Mam 16 lat i ważę 70 kg zastanawiam się czy już mogę zacząć przyjmować suplementy typu białko, kreatyna i kompleksy witaminowe. Od jakiegoś czasu trenuję na siłowni w celu poprawy sylwetki i ale również codziennie biegam.

HC 13 November 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

hej! od dwóch tygodni jestem na deficycie , jem 1700 kcal przy wzroście 173 cm i wadze 80kg. Waga w pierwszym tygodniu zeszła do 79 a teraz stoi. Sport uprawiam gdzieś 3 razy w tygodniu ( rower ok 20 km robie) i spacery. Co z tą wagą? Pomocyy:)

jborowiec23 13 November 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Przemek Zawodnik IFBB

Dzień dobry. Mam taki problem ponieważ od kwietnia do października schudłem 26 kg Otóż ostatnio ważyłem się i miałem niestety 200 g mniej zaskoczyło mnie to ponieważ ćwiczę dużo co 2 dni robię interwały codziennie spacery po około 5-6 km (nie robię tego od początku redukcji rotuje ćwiczeniami czy to rower czy pilka nożna) w między czasie jakieś luźne ćwiczenia. nie trzymam się żadnej diety po prostu mniej jem około 1800-2000 kcal dziennie .Chce też zaznaczyć że od tygodnia przyjmuje białko sfd WPC Plus i czy mogło odbić się to na tym że może faktycznie schudłem lecz ćwicząc i zażywając białko mógł się stać tak że tkanka uległa redukcji lecz nie widać tego z powodu przybrania masy mięśniowej nie sądzę żeby tydzień ćwiczeń z białkiem miał aż taki wpływ na to ale tylko to przychodzi mi do głowy. Czy może ktoś wie jaki mogłem popełnić błąd jest się czym przejmować czy to tylko chwilowy zastój wagi.

Domeno24 12 November 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Mariusz IFBB PRO

Witam , mam problem natury sportowej , mam 23 lata i staż na siłowni można uznać praktycznie za zerowy . Problem polega w tym że chciałbym poprawić swoją sylwetkę ponieważ się troszkę zapuściłem (80kg przy 178cm wzrostu, dosyć pokaźna fałdka na dole brzucha). Zacząłem chodzić na kickboxing 2 razy w tyg WT i CZW, ale czuje pewien niedosyt, owszem treningi są intensywne i wyczerpujące ale sądzę że wiele odnośnie poprawy kondycji , wytrzymałości i poprawy sylwetki nie osiągnę tym sportem ponieważ to tylko 2H w tygodniu , jednak nie zamierzam z tego zrezygnować ponieważ podoba mi się ten rodzaj sportu . Zacząłem myśleć o crossficie i wyglądało by to w ten sposób że PON-crossfit , WT-Kickboxing , ŚR-Crossfit , CZW-Kickboxing , Reszte Dni odpoczynek.. chciałbym się dowiedzieć czy takie połączenie tych rodzajów sportów ma sens , czy rezultaty będą zadowalające. Pozdrawiam :)

Mloody4 12 November 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Łukasz Zawodnik IFBB

Witam Chciałabym robić w domu ćwiczenia na pośladki Chce zapytać czy białko pic przed treningiem czy po i kreatynę tez ?

Kamcia 12 November 2020 Suplementacja
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

Potrzebuję coś na przyrost tkanki mięśniowej , a jednoczesną redukcji tkanki tłuszczowej . Waze 115 kg łapa 42 dużo brzucha chce to zrzucić żeby mieć kaloryfer .

Anonim 12 November 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

Witam, mam pytanie odnośnie octu z jabłek i kreatyny, jeśli kreatynka nawadnia mięsień a ocet jabłkowy raczej zwala z ogranizmu nadmiary wody i pomaga schudnąć to czy te dwie opcje się ze sobą nie gryzą? Pozdrawiam

Azbest1984 12 November 2020 Suplementacja
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Sławomir Farmakolog