SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wszystkie pytania

Witam, czy taki trening mając 13 lat może być dobry na 2 razy w tygodniu? Mój sprzęt: 4kg hantle, ekspander, uchwyty do pompek, 1kg hantelki. Trening ogólnorozwojowy 2x w tygodniu - Przysiady ze hantlami 4s - Wyciskanie podłogowe 4s - Wiosłowanie 3s - Martwy ciąg (ładuje te 4kg hantle i 1kg do plecaka) 3s - Wyciskanie hantli z klatki 3s - Uginanie przedramion z hantlami 3s - Francuskie wyciskanie hantli leżąc 3s - Wspięcia na palce z hantlami 2s - Brzuszki 2s

Mateuszkownik 04 October 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Łukasz Zawodnik IFBB

Czym się rózni Ashwagandha naturalna od organicznej?

IronNaks 04 October 2020 Suplementacja
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Sławomir Farmakolog

Dzień dobry mam 19 lat, 170 cm wzrostu i ważę 50 kg. Nigdy nie uprawiałam żadnych sportów i zawsze byłam bardzo chuda. Ostatnio postanowiłam wziąć się za siebie i zacząć ćwiczyć. Bardzo chciałabym przybrać trochę na wadze, czy ćwiczenia mogą mi pomóc w osiągnięciu takiego rezultatu ? Przeczytałam na internecie, że ćwiczenia często powodują zmniejszenie biustu co wiąże się ze spalaniem tkanki tłuszczowej. Czy jeśli jestem chuda na całym ciele ale biust mam stosunkowo duży to mnie także będzie to dotyczyć ?

Ola 04 October 2020 Trening
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

Witam w styczniu czeka mnie operacja wstawienia implantu dloni kosci srodreczno paliczkowej palca 3 czy bd mógł uprawiac sport trenuje jiu jitsu. Blagam o odp niema nic w internecie na ten temat

Mateusz 04 October 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Siema, mam lekki zaras miesni brzucha, natomiast go nie ćwiczyłem. Aby uzyskać pełny 6 pak, rezultaty dadzą mi: (Pon, Śr, Pt.) 20x Sit-Ups, 10x Leg raises, 20x Toe taps, 1min deski to wszystko po kolei w 5 seriach.(Wt, Czw, Sob.) Bieg na orbitreku 5km. Pozdrawiam

Szybki Żółw 04 October 2020 Trening
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Przemek Zawodnik IFBB

witam, miałem kontuzje braku, przez co miałem miesięczną przerwe w treningach na silowni, teraz chcialbym zrobic to wszystko z glowa i jako wsparcie wzasc suplementy, jaki zestaw skomponowac?

TOMEK 04 October 2020 Suplementacja
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Mam pytanie od jakiegoś czasu spożywam białko biotech usa pistacje. Zawsze przygotowywalam i pilam po chwili. Dzis bialko chcialam dopic po odstaniu godziny 2... bialko zalane bylo woda. Kolor odzywki wiadomo jest bialy po zalaniu zawsze robil sie kolor pistacjowy. A dzis po odstaniu kiedy zajrzałam do kubka po boku od spodu pojawil sie intensywny niebieski kolor... zmieszany z pistacja. Co jest tego powodem ?

Dolliankaa 03 October 2020 Suplementacja
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

Witam, planuje zacząć ćwiczyć minimum 4-5 razy w tygodniu a może i więcej, aby wymodelować sylwetkę. Nie wiem kompletnie nic na temat diety a jem śmieciowe jedzenie.. Skąd mam wiedzieć ile kcal w ciągu dnia, ile jeść węglowodanów, ile białka itp.? Coś ktoś może poradzić dla osoby początkującej? Mam 167cm wzrostu i ważę 51kg. Głównie mi chodzi o to, że nie wiem ile tłuszczy, węgli, białka

PaulinKAT 03 October 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

witam, mam pytanie, mam 16 lat, ważę 82 kg i mam 185 cm wzrostu, cwicze na silowni i trenuje mma od 2 lat i postanowilem zaczac brac monohydrant kreatyny, chcialbym zapytac o dawkowanie, czytalem gdzies ze nalezy brac 5g dziennie, lecz pozniej przeczytalem ze powinno sie brac 1g na 10kg masy ciala a wiec powinienem brac 8g kreatyny dziennie, chcialbym sie dowiedziec ile kreatyny dziennie mam brac i w jakie pory dnia w dni treningowe i nietreningowe. moje treningi: mma: wtorek, czwartek 20-21 godzina silownia: poniedzialek, sroda, piatek, niedziela 20-21 godzina sobota dzien wolny

dmnkpv 03 October 2020 Suplementacja
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Mariusz IFBB PRO

Trening 3x w tygodniu (hantle mam 3.5kg) A Nogi: Wykroki 3x12 Plecy: Szrugsy 3x12 Klatka: Pompki na uchwytach (na kolanach) 3x12 Barki: Wyciskanie hantli siedząc 2x12 Biceps: Uginanie ramion z uchwytami ekspandera zaczepionego na dole 2x12 Triceps: Odwortne pompki 2x12 B Nogi: "Żuraw" 3x12 Plecy: Wiosłowanie 3x12 Klatka: Rozpiętki z ekspanderem 3x12 Barki: Podciąganie hantli wzdłuż tułowia 2x12 Biceps: Młotki 2x12 Triceps: Wyciskanie francuskie hantli w leżeniu 2x12

Matex99 03 October 2020 Trening
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta