SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wszystkie pytania

jak w temacie, chcialbym zostac kulturysta. mam 18 lat i bardzoi lubie treningi na silowni. jak to wszystko powinno wygladac?

kulturysta 30 September 2021
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

elo mam 14 lat od jakiegos czasu strasznie boli mnie cale cialo, lekarz powiedzial ze to bol zwiazany ze wzrostem kosci. chcialembym tez zaczac trenowac na silowni czy jakos trzeba specjalnie uwazac? czy taki bol powoduje jakies uszkodzenia kosci?

michalo 30 September 2021 Zdrowie
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

W pracy przez 8h się albo garbie albo stoje delikatnie skrzywiony. Nie chce w przyszlosci chodzic powykręcany, a praca jest dobrze platna wiec jej narazie nie rzuce. Czy jest trening bez sprzetu ktory zadba o kregoslup po robocie?

wilkx 30 September 2021
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Witam, mam 15 lat i od 8 miesięcy trenuje kalistenike pięć razy w tygodniu (czasem cztery) trening trwa około 3 godziny ostatnio zauważyłem że mam jakiś dołek na klatce piersiowej pojawił sie on nagle, rano go jeszcze nie było a jak napiołem klatke nagle sie pojawił. Jest na "lewej" klatce ,i jak to powiedzieć jest na lewej klatce piersiowej blisko mostka(i nie jest to ta typowa kreska która oddziela lewą od prawej klatki piersiowej nie o to mi chodzi).Najpierw myślałem że to tak zwany "Cramp" czy jak to sie nazywa ale pewny nie jestem.

Radziew 30 September 2021 Trening
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Podczas robienia pompki (głównie diamentowe ale inne rodzaje także) zauważyłem sytuację, która chyba nie powinna miec miejsca. Robie je poprawnie(zawsze spełniam kroki jakie sa wymagane) jednak zauważyłem, że kiedy schodzę w dół i klatka jest blisko podłogi mam wrażenie i nawet kiedyś zrobiłem to przy lustrze aby się upewnić, że moje plecy stają się zaokrąglone od barków do mniej więcej połowy a odcinek ledźwiowy jest jakiś bardziej wklęsły. Nie wiem czym to jest spowodowane bo podczas różnych badań lekarz mówił, że mam prawidłową postawe ciała

finek 30 September 2021
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Dlaczego odżywki białkowe tak drożeją? Nie chodzi mi tutaj tylko o sfd ale również inne marki ceny mocno poszły do góry, zakładam że to ma związek że wszystko w tym kraju drożeje, masakra

Marcin 30 September 2021
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

W treningu fbw systemem ABC powinienem robic jedno cwiczenie na kazda partie? sprawdzalem przykladowe plany treningowe na waszej stronie, czy po 2 cwiczenia np na barki i nogi w jednej sesji treningowej to nie bedzie za duzo?czy dokladajac cwiczen nie zabardzo wydluze czasu treningu, teraz juz trwa ponad godzine do tego pozniej rozciaganie i cardio i czy nie obciaze zabardzo plecow robiac np przysiad a pozniej martwy ciag, tak samo z barkami. Chce czuc ze ciezko pracowalem podczas treningu ale nie chcialbym tez przedobrzyc

Kamil 29 September 2021
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

w jakim wieku mozna juz ciezko cwiczyc na silce? czy to prawda, ze jak zaszybko zaczyna sie to mozna zostac kaleka i nie rosnac?

szymeklg 29 September 2021
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

siema, zglaszam sie do was z takim pytaniem, od jakiegos czasu borykam sie z przewleklymi bolami barkow, jeden z kumpli stwierdzil, ze to moze byc stan zapalny. w jaki sposob moge to sprawdzic? wykonac jakies usg?

przemo88 29 September 2021
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Dzień dobry aktualnie jestem na redukcji niedługo chce przejść na masę. Chciałabym zbudować pośladki i sześciopak. Jak ćwiczyć ? Jednego dnia pośladki, drugiego dnia brzuch i tak na zmianę ? Pon- pośladki Wt- brzuch Śr - pośladki Czw- brzuch Pt- pośladki Sob- brzuch Niedziela - odpoczynek. Czy tak może być ?

Xaxgxaxtxa9 29 September 2021
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski
Inez Gorońska Mistrzyni Polski
2069 odpowiedzi
Tomasz Maciołek Fizjoterapeuta
1660 odpowiedzi
Sławomir Ambroziak Farmakolog
401 odpowiedzi
Przemek Górynowicz Zawodnik IFBB
301 odpowiedzi
Mariusz Żaba IFBB PRO
255 odpowiedzi
Łukasz Pszczołowski Zawodnik IFBB
164 odpowiedzi
Agata Bugorska Trener personalny
142 odpowiedzi
Sebastian Szmit Trener Personalny
79 odpowiedzi