SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wszystkie pytania

Jak nie mam miarki do gainera to czym innym mogę to odmierzyć gainera mass activator ?

hakimi 24 October 2020 Suplementacja
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

Mam pytanie dotyczace budowania masy miesniowej a mianowicie:gdy mam trening i diete na mase to waga idzie, ale nie moge zbudowac typowego mięsa(nie wiem jak to profesjonanie nazwac), chodzi o to ze na klatce piersiowej sa wyczuwalne poszczegolne włukna miesniowe, ale nie ma miedzy nimi wypelnienia, tak jakby wszystko jest rzadkie i na plecach ten sam problem, waga dobra przy 183 cm 90kg, zlany woda nie jestem ale miesnie sa rzadkie, klatka piersiowa w jednym miejscu ma wiecej tkanki miesniowej w innym sa przerwy, prosze o jakies sugestie.Z gory dziekuje za pomoc.

garsut854 24 October 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Witam, od niedawna zaczalem przygode z budowaniem sylwetki. Moim celem jest wyrzezbic, utwardzic miesnie glownie od pasa w gore. Mam 16 lat, 175cm, 61kg (Bmi w normie), typ sylwetki: V. Dieta glownie z tluszczy i bialek, ograniczajac weglowodany, bez zadnych supli. Trenuje 4x w tyg, glownie wykonujac cwiczenia bez sprzetu na klate, bary, plecy, brzuch, rece, rzadziej nogi. Ze sprzetem wykonuje tylko cwiczenia ze sztanga (25kg) na rece i klate. Czy dla osiagniecia mojego celu lepszym wyborem jest kalistenika, trening silowy, czy moze to i to? Jakies wskazowki odnosnie diety?

Przemek66 24 October 2020 Trening
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Czy to prawda, że można jeść co się chce i ile się chce dopóki nie wypełni się deficytu kalorycznego?

monodrey 24 October 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

Witam, mam 18 lat 186cm wzrostu i ważę 60 kg od tygodnia jestem na diecie mam smukłą sylwetkę (ektomorfik) i szybki metabolizm warto brać już od początku gainera?

hardeek77 23 October 2020 Suplementacja
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

Ćwiczę już dwa lata na siłowni skupiając się głównie na trójboju. Nigdy nie miałem problemów z plecami. Niestety od jakiegoś miesiąca mój martwy ciąg drastycznie spadł z 200kg x 1 do 145kg x 1. Podczas wykonywania ciągów czuje jakbym nie mógł użyć dołu pleców i mam straszny problem z oderwaniem sztangi od podłogi.Dodam że nie czuje żadnego bólu w plecach a moja waga stoi od 2 miesięcy w miejscu. Wie ktoś w czym tkwi problem i jakbym mógł go naprawić.

Obłudnik 23 October 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Czytam i czytam tysiące komentarzy, ale nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi. Stosuję ashwę od kilku dni i niestety pojawiło się swędzenie skóry. Czekać, czy minie samo? Czy ewidentnie odstawić? (Innych efektów ani pozytywnych, ani negatywnych jeszcze nie zauważyłam) Ashwa od Swansona.

Renia 23 October 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Sławomir Farmakolog

Dzień dobry. Mam pytanie z zakresu tematu "przywodziciele i odwodziciele uda" jakie sa najlepsze ćwiczenia na te partie oraz ćwiczenia rozciągające?

Jola 23 October 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Pytania które nie dają mi spokoju Na początku takie podstawowe informacje: 19 lat 184 cm wzrostu Mężczyzna 67,2 kg waga Cechy szczególne, prawdopodobnie typ budowy ektomorficznej Cel: dobić do około 72 /75kg i zarysować lekko mięśnie + zwiększyć lekko swoją sylwetkę Przechodząc do pytań, mam ich kilka, otóż 1.Czy spożywanie 3500kcal dziennie jest wystarczające aby skutecznie przybierać na wadze i nie stać w miejscu? (Biorąc pod uwagę (średni poziom trudności) różnych danych partii mięśni 6/7 razy w tygodniu i małą aktywność w ciągu dnia) 2.Czy ćwiczenie 7 dni w tygodniu układem Pon. brzuch Wt. Ramiona, klatka piersiowa Śr. Mięśnie brzucha Czw. Ramiona, klatka piersiowa Pi. Nogi Sob. Brzuch Niedz. Nogi Ma sens? Nadmienie tylko że ćwicze w warunkach domowych a nie na siłowni, do dyspozycji mam prowizoryczne hantle i ketle, resztę wykorzystuje ciężar swojego ciała i to co mam w domu. Czy takie ćwiczenia w domu dają jakiś rezultat, czy mają one jakiś sens?

NieznanyK 23 October 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Mariusz IFBB PRO

Mam 15 lat i nie mam w domu żadnego sprzętu typu hantle,gryfy,obciążenie ale mam jedynie drążek do podciągania. Stwierdziłem że spróbuję zrobić masę jem dziennie około 3000 kcal, dbam o dostarczenie odpowiedniej ilości białka trenuje co 2 dni a mój trening to podciąganie, pompki i ćwiczenia na biceps i triceps z wykorzystaniem plecaka i obciążenia w postać butelek z wodą. Robię po 3 serie każdego ćwiczenia, około 5-10 powtórzeń w serii. I mam pytanie po jakim czasie mogę spodziewać się przyrostów w postaci masy mięśniowej i czy w ogóle można zbudować takim treningiem trochę masy mięśniowej. W planie mam około 5 miesięcy takiej masy.

-_KP_- 22 October 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Łukasz Zawodnik IFBB