SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wszystkie pytania

Witam mam pytanie, na co powinienem zwracać uwagę podczas redukcji, na jakie pomiary, czy może powinienem zmienić ilość spożywanych kalorii, może coś w ćwiczeniach poprawić albo być po prostu cierpliwym itp. Staram się jeść zdrowo, może nie jak sportowiec, jednak liczę kalorie i makro na tyle ile mogę. Problem stanowi oponka na brzuchu oraz jakieś dziwne reakcje organizmu tj. puchnie potem wraca do normalności, waga jak i pomiary skaczą z tygodnia na tydzień oraz nie pomaga w tej całej sytuacji dorastanie, które jest teraz w apogeum. WAGA: 74 WZROST: 177 WIEK: 18 Spożywane kalorie: 2300kcal białko: 145-150 g tłuszcz: 80 g węglowodany: 255 g Ćwiczenia: Zazwyczaj 5 razy w tygodniu mieszam różne rodzaje, ale teraz to jest: 2x rowerek (45-60 min) 2x siłownia (raz góra ciała , raz dół (ok.60 min)) 1x interwały (różne ok.20-25 min) Ciężko jest mi ćwiczyć więcej przez szkołę, z której wracam nie raz przed wieczorem + obowiązki na działce czasami.

K.U.B.E.K 18 27 October 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Łukasz Zawodnik IFBB

Czy przy treningach bicepsów i barków robić retrakcje łopatek?

Koles44 27 October 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Mimo dobrego apetytu nie potrafię znaleźć dobrego sposobu na przybranie na wadzę. Proszę o pomoc Mam 22 lata, 179cm wzrostu i ważę 62kg

Mercurym 27 October 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Mariusz IFBB PRO

Czy tak wyglądający trening ma sens? Dzień 1: Klatka piersiowa , przedramię Dzień 2: Plecy, Triceps Dzień 3: Barki , biceps Dzień 4: Wypoczynek Dzień 5: Klatka piersiowa , brzuch Dzień 6: Trening interwałowy , biceps Dzień 7: Odpoczynek KLATA- PON ROZGRZEWKA 1. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej – 2 serie po 10 powtórzeń (42,5kg) 2. Wyciskanie hantli na ławce dodatniej – 2 serie po 11 powtórzeń (15kg) 3. Wyciskanie hantli z odwóconymi rękami - 2 serie po 10 powtórzeń (15kg) 4. Mocne scisnięcie ciężarka i przenoszenie go do przodu - 1 serie po 12 powtórzeń (5kg) 5. Rozpietki ławka płaska - 2 serie po 6 powtórzeń (10kg) Nie widzę efektów w rozbudowie klaty. Co jest nie tak? Buduję masę mięśniową i odżywiam się tak jak powinno na masę!

boreneks 27 October 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Przemek Zawodnik IFBB

Witam, zmagam się z bólem który odczuwam podczas robienia tzw.dipów. Głównie wyczuwam ból w górnej części klatki w okolicach obojczyka (być może jest to jakiś mięsień obojczykowy o którym nie wiem). Ból jest największy podczas schodzenia z poręczy.Dodam że prześwietlenie barku oraz obojczyka wyszło prawidłowo.Czy wiecie co to może być? Bardzo proszę o pomoc.

sm0k01 27 October 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Jak wliczać kcal owsianki gotowej np z lidla ? Zalewam ją wodą czyli jeżeli na opakowaniu pisze ze ma 240kcal w tej porcji 65g to tylko to wliczam?

Magdawysowska1 26 October 2020 Dietetyka
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

Witam, chciałbym zmniejszyć obwód ud oraz łydek, od czego powinienem zacząć krok po kroku żeby uzyskać rezultaty. Pozdrawiam.

Mw1 26 October 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Witam, od zawsze pamietam mialem problem z ukladem ruchu i coraz to bardziej zaczal on narastać a mianowicie jeden pośladek się nie rozciąga jakby i czuje ból w mięśniach kulszowo goleniowych a dokladniej przy guzie kulszowym najbardziej a do tego mam zrotowaną miednice przez to i chodze pospinany po przeciwnej stronie ciała żeby na dobrej stronie utrzymac ciało bo na tej wadliwej nie trzymam równowagi. Na rentgenie wszystko ok z biodrami mowil ortopeda, z plecami również nie wymagają operacji. Jeden powiedział że może być to zwłóknienie pośladka natomiast widzialem na necie "gluteal fibrosis" i nie mam czegoś takiego. Jak rozluźnie tułów i staram sie wyrzucic miednice w tył po tej stronie to robią mi się plecy wklęsłe a pośladek podwinięty jakby miesnie kulszowo goleniowe nie pracowaly w ogole i poślad. A jak próbuje normalnie siedziec czy chodzic to napinam przeciwną strone tułów bo mam jakby podwiniety posladek. Czy ktoś wie co to może być i jak to naprawic? Pozdrawiam.

assoff100 26 October 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Czym różni się białko serwatkowe od normalnego?

Anonim 26 October 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

Czy sam kompleks witamin wystarczy czy osobno jakieś witaminy dokupić? Jaki kompleks polecacie? Jakie inne suplementy najbardziej potrzebne na początek?

DeDe1909 26 October 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Sławomir Farmakolog