SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wszystkie pytania

Witam czy warto stosować tak zwaną masówke GAIN BOLIC 6000 po powaznym wypadku motocyklowym? Straciłem 10 kg mieśni i chce odbudować mój organizm bo jest bardzo osłabiony czy taki suplement pomorze ?

Ada.s 30 October 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Chciałbym zmniejszyć masę mięśniową. Kiedyś sporo ćwiczyłem siłowo nabrałem masy, a teraz przy niewielkim wzroście wyglądam jak cytuje goryl. Masakra

Przemo 30 October 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

Witam jestem waszym klientem i potrzebował bym dobry trening na redukcji i popowaniu miesni by było je dobrze widac poradzicie cos mi

Deny 30 October 2020 Trening
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

Czy do uzupełnienia białka w diecie oprócz samej odżywki białkowej warto kupić sobie eaa? Ile w samym eaa jest białka w gramach? Ile na przykład w EAA PRO INSTANT?

DeDe1909 30 October 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

Czesc,od 2 tygodni zaczął bolec mnie bark przy wyciskaniu na ławce. Ogólnie mam straszne spadki siły i motywacji. Jestem na masie od sierpnia i myślałem nad tym,aby zrobić sobie 3-4 dniowa przerwę całkowita od siłowni i codziennie łykać ketonal podczas tej przerwy.. Dobry pomysł ? Czy może lepiej zrezygnować z ketonalu? Chce szybko wrócić do treningów a czuje się ledwo żywy.

Wosjkowyy 29 October 2020 Zdrowie
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Witam, Na stronie jest przedstawiony plan treningowy do wykonania w domu 3x w tygodniu. Wszystkie serie to ilość aż do upadku mięśniowego. Chciałbym zapytac, ile powinno być przerwy między seriami i czy wykonywać ćwiczenia tylko w podanej kolejności? Pozdrawiam Team SFD, Sylwester

Anonim 29 October 2020 Trening
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Łukasz Zawodnik IFBB

Cześć, takie szybkie pytanie - jestem na masie i waga stanęła w miejscu, a praktycznie każdy posiłek mam już wypchany żarciem: 1. 100g owsianych 2 jaja 100g jogurtu greckiego 10g wpc 2. 100g kaszy/makaronu/ryżu 150g mięsa (różne) warzywa 3. 100g kaszy/makaronu/ryżu 150g mięsa (różne) warzywa 4. 100g kaszy 40g wpc mleko (po treningu) 5. 150g chleba pełnoziarnistego wędlina/ser na oko warzywa 150g serka wiejskiego 6. 50g owsianych 150g twarogu 10g wpc mleko W którym miejscu mogę dołożyć kalorii? Macie jakieś pomysły? Myślałem nad dołożeniem 100g ryżu białego/długoziarnistego (nie chcę więcej błonnika) do posiłku potreningowego, ale wtedy będzie aż 140g węgli w tym 1 posiłku, czy to nie za dużo?

Mariano 29 October 2020 Dietetyka
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Mariusz IFBB PRO

Jak dieta i plan treningowy na masę przy wzroście 184cm i 61kg?

Pistolero 28 October 2020 Dietetyka
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

Witam, chciałbym się zapytać jaka jest różnica pomiędzy zwykłym wiosłowaniem a wiosłowaniem półsztang i chciałbym się zapytać czy wiosłowanie półsztangą mogę zastąpić zwykłym (w zwykłym wiosłowaniu czuje się pewniej)

Andrzej Byku 28 October 2020 Trening
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Witam, mam 16 lat / 47 kg / 159 cm wzrostu. Przez pewien czas byłam na redukcji, teraz chce utrzymywać moje zero kaloryczne. Problem w tym, ze nie potrafię określić swojego wysiłku fizycznego. Nie pracuje nigdzie, przez obecna sytuacje nie chodzę do szkoły. Dziennie mam ok. 10-12 k kroków. Wykonuje jakieś prace domowe, bez jakiś treningów. Pomoże ktoś ?

Gabrysia 28 October 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Łukasz Zawodnik IFBB