SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wszystkie pytania

Witam, Mam pytanie odnośnie treningu brzucha. Ćwiczę takim planem: - unoszenie wyprostowanych nóg na poręczach - 3 serie 19 powtórzeń (3x19) - unoszenie zgiętych nóg na poręczach (Ćwiczenia na skosy) - 3x19 na każdą stronę - deska normalnie i bokiem (na lewą i prawą stronę) - 3x51sek - utrzymywanie ugiętych nóg w powietrzu pod kątem prostym przez 19 sek. Co mam zrobić, aby dalej progresować? Nie chcę dokładać kolejnych powtórzeń, bo trening z 15 minutowego zrobi się 30 minutowy. Postanowiłem, że po prostu obniżę powtórzenia do 10 powtórzeń, ale w 4 seriach i z każdym kolejnym treningiem będę dokładał powtórzeń. Czy takie rozwiązanie jest dobre? Napiszcie swoją opinię na ten temat oraz jakbyście wy to zrobili.

ADmX7 10 November 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Jakie ćwiczenia mogę wykonywać w domu bez żadnych przyrządów żeby spalić tkankę tłuszczową? A jakie ćwiczenia żeby rozwijać tkankę mięśniową? Jakie ćwiczenia będą dawały największe efekty? Jak często i ile serii i ile powtórzeń?

DeDe1909 10 November 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Mariusz IFBB PRO

Jak się zdrowo odżywiać jaka dieta przy odchudzaniu redukcji na co zwrócić uwagę?

DeDe1909 10 November 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Łukasz Zawodnik IFBB

Jakie produkty jeść a jakich unikać? Czy w czasie redukcji odchudzania jeść takie produkty jak chleb makaron czy ich unikać? Jakie produkty najlepiej są w czasie odchudzania a jakich unikać najlepiej?

DeDe1909 10 November 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

Witam! Poszukuje dobrze wchłanialnego gainera? A i drugie pytanie dawkuje teraz creatyne xplode oraz BCAA z olimpa czy powinno się robić przerwę w dawkowaniu i ile dni ? Pozdrawiam

Dawid 09 November 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Przemek Zawodnik IFBB

Mam problem z kopnięciem okrężnym, mianowicie łapie mnie przykurcz i nie jestem w stanie wyprostowac nogi. Jakies cwiczenia rozciagajace lub porady na ten przykurcz?

Aveenz 09 November 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Jakie biało najlepiej kupic czy początkach redukcji?

magda 09 November 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

Trening: PONIEDZIAŁEK: klatka + tricepsy WTOREK:WOLNE ŚRODA: plecy + bicepsy + przedramiona CZWARTEK:WOLNE PIĄTEK: barki + kaptury SOBOTA:WOLNE NIEDZIELA: uda + łydki + brzuch I wraz z każdym tygodniem od nowej kolejności plan tak, aby pomiędzy każdym treningiem był 1 dzień przerwy na regeneracje Moje suplementacje: Kreatyna(monohydrant), białko serwatkowe WPC, kompleks witamin. Cel: Masa mięśniowa, nabytek masy mięśniowej kosztem niskiego zalania tłuszczem

Dubixon 09 November 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Czy kładąc się pod łóżko, kładąc na nie ciężary w jakimś stopniu mogłoby być alternatywą dla normalnego wyciskania na ławcę?

survivol121 09 November 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Jaka odżywka białkowa będzie najlepsza dla mojej córki (16lat), ćwiczy ona intensywnie 4/5 razy w tygodniu po około 1,5 h. Jest ona wegetarianką, kontroluję jej dietę i jest ona zbilansowana, ale uważam, że potrzebne będzie dodatkowe źródło białka.

Gosia 09 November 2020
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski