SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening push pull co drugi dzień

Witam, potrzebuję pomocy w ułożeniu planu push pull, zależy mi aby treningi były co drugi dzień. Póki co ułożyłem sobie coś takiego: PUSH - Wyciskanie ławka płaska 4s 8-10p - Wyciskanie ławka skośna 4s 8-10p - Przysiad/Martwy 4s 8-10p - OHP 3s 8-10p - Wznosy bokiem 3s 8-12p - Wyciskanie francuskie 3s 8-12p - Ściąganie linek wyciągu 3s 8-12p PULL - Wiosłowanie w opadzie tułowia 4s 8-10p - Ściąganie drążka na wyciągu 4s 8-10p - Facepull 3s 8-12p - Modlitewnik gryf łamany 3s 8-12p - Ściąganie linek wyciągu 3s 8-12p - Prostowanie nóg na maszynie 3s 8-10p - Uginanie nóg na maszynie 4s 8-12p

Rzymix 22 November 2022
Ekspert odpowiada

Cześć.

Jeżeli chcesz trenować co drugi dzień i podziałem push i pull gdzie dodatkowo masz nogi, to ja bym to widział trochę inaczej. 


Dzielisz sobie trening na 3 zestawy, czyli pull/push/legs i wtedy całe nogi robisz osobno, bo jednak w tym treningu, który rozpisałeś na nogi, masz mało ćwiczeń i przy takim trenowaniu nóg gdzie to jest duża partia, bo jakby nie było to połowa ciała, progres może być znikomy. 

Zrób tak, że do zestawu push dodaj jeszcze jedno ćwiczenie na klatkę oraz po jednym ćwiczeniu na bok i przód barków. 

Do zestawu pull dodaj dwa ćwiczenia na plecy. 

W dniu legs robisz całe nogi, czyli przysiady, martwy ciąg na prostych nogach, dodatkowo jakieś wykroki, żuraw, jeżeli masz suwnice to wyciskanie na suwnicy. Na samym końcu prostowania i uginania oraz oczywiście łydkę.

Tak samo brzuch dodaj 2-3 razy w tygodniu na sam koniec treningu.

Trenujesz sobie wtedy co drugi dzień, nie masz stałych dni treningowych i w jednym tygodniu wypadną 3 treningi, a w drugim tygodniu 4 treningi i będzie ok. 

Pozdrawiam Mariusz. 

Mariusz Żaba IFBB PRO 22 November 2022
0