SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pytania z kategorii trening

Dzień dobry. Ćwiczę raz dziennie 40-55 minut (interwały, rabaty o cardio). Większość dnia zajmuje mi nauka (liceum). Mam jeść 2400 kcal. Czy to nie za dużo w stosunku do aktywności? Dziękuję za odpowiedź 😉

Angelika 16 November 2020 Trening
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

Siemka, mam 192cm i skacze mniej wiecej 330cm. Ważę 70kg i mam dosyx słabe nogi,na treningu skocze 3 razy wysoko potem brak sił. Czy jest szansa ze wyskok mam w tzw genach ? Czy jest szansa na wyskok 360cm?

Dawid26514 14 November 2020 Trening
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Witam jestem waszym klientem i potrzebował bym dobry trening na redukcji i popowaniu miesni by było je dobrze widac poradzicie cos mi

Deny 30 October 2020 Trening
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

Witam, Na stronie jest przedstawiony plan treningowy do wykonania w domu 3x w tygodniu. Wszystkie serie to ilość aż do upadku mięśniowego. Chciałbym zapytac, ile powinno być przerwy między seriami i czy wykonywać ćwiczenia tylko w podanej kolejności? Pozdrawiam Team SFD, Sylwester

Anonim 29 October 2020 Trening
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Łukasz Zawodnik IFBB

Witam, chciałbym się zapytać jaka jest różnica pomiędzy zwykłym wiosłowaniem a wiosłowaniem półsztang i chciałbym się zapytać czy wiosłowanie półsztangą mogę zastąpić zwykłym (w zwykłym wiosłowaniu czuje się pewniej)

Andrzej Byku 28 October 2020 Trening
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Witam, od niedawna zaczalem przygode z budowaniem sylwetki. Moim celem jest wyrzezbic, utwardzic miesnie glownie od pasa w gore. Mam 16 lat, 175cm, 61kg (Bmi w normie), typ sylwetki: V. Dieta glownie z tluszczy i bialek, ograniczajac weglowodany, bez zadnych supli. Trenuje 4x w tyg, glownie wykonujac cwiczenia bez sprzetu na klate, bary, plecy, brzuch, rece, rzadziej nogi. Ze sprzetem wykonuje tylko cwiczenia ze sztanga (25kg) na rece i klate. Czy dla osiagniecia mojego celu lepszym wyborem jest kalistenika, trening silowy, czy moze to i to? Jakies wskazowki odnosnie diety?

Przemek66 24 October 2020 Trening
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Mam dwa pytania do was. Mam 15 lat i ćwiczę planem FBW. Klata: - wyciskanie hantli na ławce 4 serie 18 powt. - pompki diamentowe 4 serie 18 pow. Plecy: - wiosłowanie hantlami w opadzie 3 serie 18 powt. - wiosłowani hantlami w opadzie 3 serie 18 pow. Barki: - unoszenie hantli nad głowę 4 serie 16 pow. - unoszenie hantli na za siebie (ćwiczenie na tył barku) Bic. - uginanie hantli 3 serie 16 pow.- uginanie hantli na modlitewniku 3 serie 16 pow. Tric. - uginanie łokci z hantlami 3 serie 16 powt.%0d%0a- pompki szwedzkie 3 serie 16 powt. Nogi - przysiady z hantlami 4 serie 16 powt.- przysiady ,,sumo" z hantlami 4 serie 16 powt. Wszyskie te ćwiczena ciężarem 3,75kg (jeden obciążnik = 1,25kg). Ćwiczę już ponad rok. Czy ten trening nie jest zbyt długi?. Czy 3 dni przerwy między takimi treningami to nie za dużo?

Anonim 22 October 2020 Trening
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

mam problem z opuszczaniem sztangi do samej klatki piersiosej cos mnie blokuje nie wiem czy to sa barki czy tyl plecow jakies miesnie

Radoslaw 17 October 2020 Trening
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Dzień dobry, jskie polecacie ćwiczenia na górę klatki w domowych warunkach jedyne co posiadam to gumy i drążek ?

Awantar9 17 October 2020 Trening
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Cześć Mam pytanie dotyczące przysiadu ze sztangą na karku. Otóż nie bardzo mogę wykonywać to ćwiczenie ze względu na niepełną mobilność w stawach barkowych (rotacja zewnętrzna). Jestem w stanie chwycić sztangę i ją przytrzymać na karku ale sprawia mi to ból przez co nie skupiam się na poprawnej technice ćwiczenia. Nad poprawą mobilności barków pracuję od jakiegoś czasu niemniej jednak chciałbym już teraz wykonywać to ćwiczenie i szukam rozwiązania. Trenerzy doradzali mi szeroki chwyt, właściwie na wyprostowanych rękach ale to też w moim przypadku się nie sprawdza. Rozważam zastąpienie tego ćwiczenia jakimś innym np. maszyną lub zastosowanie taśm którymi przytrzymywałbym sztangę na karku. Proszę o Wasze sugestie, mam kombinować z chwytem czy zamienić ćwiczenie na inne?

Fiksum_Dyrdum 15 October 2020 Trening
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta